Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Atin..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
KISAH CINTAKU YANG SEDIH;)
Thursday, April 25, 2013 | 11:50 PM | 0 comments

Sebelum memulakan story yang agak sedih,sory lah lama dah tak upgrade blog ni coz sgt buzy dengan pelbagai hal,contoh nya sakit ika ni yang asyik keluar masuk wad coz asyik banyak tekanan,selain tuh sakit ika yang dibuat orang tak paham lah manusia zaman sekarang yang penuh degan hasrat dengki,bukan tu je penuh tekanan dengan pelajaran banyak pelajaran ika perlu fokus terutama final exam dah dekat,so kena work hard tuk dapat pointer yang lebih baik.Alhamdullilah setelah lama ika menempuhi sakit, sekarang ni ika dah boleh fokus pelajaran dan perasaan ika pun dah boleh kawal.
Bermulah cerita ika yang agak sedih ni iaitu ika sudah kenal dengan seseorang yang pada mulanya memang memahami ika dan seorang yang boleh menerima ika seadanya dan dia tahu ika memang banyak penyakit tetapi dia boleh menerima ika jugak. Dan dia pernah cakap dia dah lama suka ika semenjak ika rekrut wataniah lagi, dan ika langsung tak kenal dia,tetapi ada satu kejadian yang membuatkan ika lebih rapat dengan dia apabila kad pengenalan wataniah dah hilang, pada ketika itu barulah ika tahu dia wujud, yang kelakar nya ika pakai baju kebaya, dia pandang ika amat pelik rupanya dia suka ika baju kurung berbanding baju wataniah,hahaha, betul cakap orang cinta manis pada mula nya tapi akan berakhirnya dengan penuh kepahaitan.
Dia mula berubah ketika sudah 2 bulan ika dengan dia,jarang mesej ika,call or jumpa ika,sampai ika pun tak paham apa yang ika buat dengan dia sampai dia sampai macam tu sekali,mayb dia dah jemu dengan ika kot,dan mula ika merasakan hubungan ika dengan dia sudah berakhir apabila dia datang kolej ika pada waktu perasmian,dia menjaga booth wataniah pada hari kedua perasmian kolej ika pada ketika itu Menteri Melaka datang kolej ika.
Dia langsung tidak menghubungi ika, selepas ika jumpa dia pada waktu, ika tak paham dengan dia kenapa dia buat ika mcam ni, if dia nak tinggalkan ika cakap teus terang tapi dia buat ika tanda tanya dengan dia. Ika boleh terima if dia nak tinggalkan ika, tapi tolonglah jangan buat ika tanda tanya dan hubungan ika tergantung macam ni je. Ika tak mampu nak menangis lagi, air mata ika dah kering da dengan tangisan ni. Mungkin betul cakap mama, dia cakap lelaki askar sume tak boleh percaya, so mulai sekarang if ika pergi latihan wataniah ika tak akan percaya lagi dengan diaorang, walaupun dah ada isteri tapi tetap nak mengatal entah papa ar. Dan if ika nampak dia dekat latihan wataniah tuh ika akan cuba kuat hati ni, dan ika akan membuktikan ika lebih kuat daripada yang dia sangkakan, walaupun ika seorang yang manja dan kuat menangis itu tak bermakna ika tak kuat untuk menghadapi segala dugaan.Tuhan maha adil, maybe Tuhan akan tunjuk kat dia supaya jangan memberi harapan dan memainkan perasaan perempuan lain. 
JOM DENGAR LAGU INI SAMA-SAMA


Older Post | Newer Post