Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Atin..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
MENCARI KEGEMBIRAAN
Wednesday, July 11, 2012 | 5:55 AM | 1 comments

Asslamualaikum, sudah begitu lama sangat tak menaip kat blog nie...bukan tak nak menaip tapi masa banyak tidak mengizinkan..so sekarang ada banyak benda saya nak cerita..pertama sekali kepada kawan yang berada di sekeliling saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kerana manegambil kesihatan saya..saya nak maklumkan saya sekarang sihat je cume kadang-kadang tuh lemah sedikit..maklumlah dokter cakap saya kena kuat kerana macam kemungkinan boleh terjadi kat saya..wat mase ni saya baru je keluar wad lagi maklumlah kesihatan yang tidak menentu..sekarang saya akan cuba melawan penyakit ini...selain itu saya ada banyak nak bercerita..pertama kali tentang pelajaran saya..saya merasa sangat sedih sangat dengan keputusan saya yang sangat teruk saya hidup saya penuh kegagalan...kadang-kadang tuh boleh membuat tekanan jiwa yang amat kuat tapi tak de sape pun nak ambek tahu dan nak tahu..tapi bukan itu yang saya nak....bukan itu sahaja malahan saya gagal dalam bercinta kenapa lah saya gagal dalam bercinta mengapa sukar tuk mencari teman yang memahami saya itu je yang saya nak..tetapi kenapa sukar sangat nak memahami perasaan saya...kadang-kadang saya boleh terfikir sampai tak nak pikir pasal lelaki dan hanya pikir perempuan sahaja..saya sedih sangat kerana tiada wujud lelaki yang memahami,,saya teringin sangat ada lelaki yang memahami saya dan boleh membimbing saya tapi sampai sekarang tak pernah merasai itu..kenapa...cuba merenung kembali blog dari yang lepas sampai sekarang sukar untuk mencari kegembiraan yang wujud dari kehidupan saya...kenapa lah Tuhan uji saya begitu banyak..saya harap sangat mampu untuk tempuhi dugaan ini...SAYA PERLUKAN SEDIKT KEGEMBIRAAN DALAM HIDUP SAYA WALAUPUN SEDIKIT...


Older Post | Newer Post