Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Atin..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
i'm sorry my dear
Monday, December 5, 2011 | 7:22 PM | 2 comments

huhuhu...sedih dengan sikap someone...saya dah mula sayangkan awak..but awak buat macam ni pada saya..apa salah saya..kenapa awak tidak meluahkan apa yang awak tak suka pada saya...i can say that i love you and miss you so much..but saya tak pernah cakap mcm tuh kat awak melainkan dalam mesej..saya tak boleh cakap macam tuh coz saya takot awak buat sesuatu yang saya tak nak...tapi belum sempat saya cakap..awak sudah pun buat nyer..iaitu meninggalkan saya sendirian...now i can say that..saya hanya memberi peluang pada orang yang saya sayangi hanyalah sekali..so sekarang awak telah pun mensia-siakan nyer..awak pun tahu saya macam mane..sukar menerima orang laen dalam hidup saya..apabila saya sudah mula menerima nyer..tapi orang tuh tidak menggunakan peluang itu dengan sebaik nyer...saya sukar tuk terima dia kembali...to someone yang lebih di kenali dengan capital 'M'...what u have done..and what have i done...i'm sorry sayang..i love u and miss u so much...now i have to forget u in my mind...thakss for everything..and make me happy...semoga awak boleh mendapat orang yang lebih baek dari saya...mungkin atau saya ini memang untuk tidak sesuai bagi awak...SELAMAT BERBAHAGIA DAN AWAK AKAN LEBIH BAHAGIA TANPA SAYA..


Older Post | Newer Post