Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Atin..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help: ? ? ?
nak tahu satu kisah x?
Saturday, May 21, 2011

KISAH APABILA ORANG YANG KITA SAYANG LEBIH MEMIHAK PADA SESEORANG YANG KITA TIDAK JAMIN BAKAL JADI TEMAN SEHIDUP....


saya mempunyai dua kisah yang sangat sedih...apabila orang kita sayang lebih memilih teman lelaki nyer daripada orang yang dia rapat....bukan seorang but dua orang tu ialah kawan baek saya..but sekarang tidak serapat dulu..kerana dia lebih teman lelaki dia daripada kawan dia sendiri...nak tahu kenapa saya cakap macam tuh..coz sebelum kita orang dah rancang nak balek same...but pakwe dy dapat tahu ajep dia ikot saya..dia cakap...'ALLYKA AQNK BAWAK-----------BALEK B---P--- SEMUA DUIT TIKET AQ BYR BALEK'terkejot jugak bile dy anta mcj mcm tuh...alang2 saya tunjuk mesej nie kat member saya tuh..saya tanyer awak pilih sape,dia atau saya..dan dia kata x pe lah allyka saya nak ikut dia..saya x nk bergaduh dengan dia....(situasi pertama..cube anda bayangkan..anda dan kwn anda dah beli tiket da tuk balek bersama...)yang lagi satu kisah nya adalah my cousin..nak tahu kenapa saya cakap macam tuh...dulu saya dengan cousin saya tuh amat rapat sekali...slalu gak lah..jln same2...siap planning klau dah berkerja nanti nak duk rumah satu bumbung..but sekarang not anymore...cite nya macam nieyh pakwe dia sekarang nieyh dulu rapat dengan saya..rapat sesangat..bila dyorang start couple dia dah mule rasa cemburu apabila saya rapat dengan pakwe dia siap dia leh kate 'KALAU KO NAK SANGAT DY ..AMBEK AR..AQ X HADAP PUN DY...AG PUN KO MEMANG SELAMA NIEYH SYOK DY KAN' terpaku n tersentap dy ckp mcm tuh...gara2 laki n cemburu punye pasal....(situasi ini pandai lah anda menilai nya).seseorang yang selama nieyh baek dan lemah lembut boleh bertindak kasar gara2 hanya sesorang lelaki yang x tahu sama ada dy bakal teman hidup kita....SEMENJAK DUA KEJADIAN INI..AGAK SUKAR TUK SAYA MENERIMA LELAKI LAEN DALAM HIDUP.....SAYA HARAP JIKALAU LAH SAYA JADI BEGINI...SAYA AKAN CUBE UNTUK BUAT KEPUTUSAN LEBIH MATA..DAN SAYA HARAP ORANG DI SEKELILING SAYA BANTU TUK MENYEDARKAN BAHAWA APA YANG SAYA LAKUKAN ADALAH SALAH....AMIN....


Older Post | Newer Post